Sunday, November 8, 2009

3Ds Max සිංහලෙන්- 3D Studio Max -පීළිබද හැදින්වීම




ආයුබෝවන් !

මෙම ‍‍බේලොක් සයිඩ් එක මගින් 3D Studio Max මාදුකාංගය භාවිතා කර කරනු ලබන නිර්මාණ පිළිබද දැනගත හැකිය. මෙහි ඔබට වැදගත් දෙයක් ඇතැයි මා සිතමි. මේ පිළිබද ඔබේ අදහස් හා අඩුපාඩු පහතින් එක් කරන්න.

Introduction to 3D Studio Max - 3D Studio Max පීළිබද හැදින්වීම

3ds Max යනු ලොව ප්‍රමුඛ පෙලේ ත්‍රිමාණ ග්‍රැපික් මෘදුකාගයක් වේ .වෙළෙද දැන්වීම් , රූපවාහිනී වැඩසටහන් හා ත්‍රිමාන සජිවීකරණ චිත්‍රපට සෑදීමට මෙම මෘදුකාංගය භාවිතා වේ මෙයින් සිදු කරන නිර්මාණ ඉතාමත් තාත්විකව නිර්මාණය කිරීමට මෙම මෘදුකාංගය සහය දක්වනු ලබයි.

ලෝක ප්‍රසිද්ධ Day After tomorrow , X-men වැනි චිත්‍රපට නිර්මාණය කිරීමටද මෙම මෘදුකාංගය යොදා ගෙන ඇත.

3ds Max මගින් යම් නිර්මාණයක් කිරීමේදී එය ප්‍රධාන වශයෙන් කොටස් කිහිපටකට සුදු කල යුතුය.ඒවා පහතදැක්වේ.

Modeling - මූලික හැඩතල වලින් නිර්මානයේ අකෘතිය ගොඩ නගා ගැනීම.මෙයින් අදහස් වේ


Material Editing - නිර්මාණයට යම් තාත්වික බවක් එන අකාරයට විවිධTexturing වර්ග එක් කිරීම.බොහෝවිට මෙයට වෙනත් Graphic Editing මෘදුකාංගයක සහය ලබා ගැනීමට සිදු වේ

Lighting - නිර්මාණය අලෝකකරණය කිරීම. මෙයින් අදහස් වේ.


Animation - සජීවී කරනය කිරීම මෙයින් අදහස් වේ.

Rendering - සාදාගත් නිර්මාණයෙන් Out put එකක් ගැනීම මෙයින් අදහස් වේ.


දැන් 3ds max වල අතුරු මුහුණත හදුනා ගනිමු. පළමුව 3ds max විවෘත කරගන්න.


පහල රෑපය බලන්න. එහි අංක කර ඇති කොටස් එකිනෙක හදුනා ගනිමු.





අංක 1

මෙයින් දැක්වෙන්නේ මෙනු බාර් එකයි. මෙය වෙනත් මෘදුකංග වලද දක්නට ඇති අතර ගොනුවිවෘත කිරීම . සුරැකීම යන කාර්යන්ටද වෙනත් කාර්යායන් සදහාද භාවිතා වේ.

අංක 2

මෙය ප්‍රධාන මෙවලම් තීරුවයි (main tool bar) ප්‍රධාන වශයෙන් මෙය වස්තුන් එහාමෙහා කිරීමට (Move) කැරකවීමට (Rotate )විශාල හා කුඩා කිරීමට (Scale) හා වෙනත් බෝහෝ කාර්යන් සදහා භාවිතා කරයි.

අංක 3

මෙයින් දැක්වෙන්නේ View port වේ. ඔබ නිර්මාණය කරන වස්තුන් නිර්මාණය කරණුමේවා මත වේ. මූලික තිරයේ මේවා හතරක් වේ. මේවා Top view, Front , left , preparative නම් වේ. එකම වස්තුව පෙනෙන විවිධ පැති මේවායන් කියවේ.

අංක 4

මෙම පැනලයෙන් සිදු කරනු ලබන්නෙ මූලික ජ්‍යාමිතික හැඩතල නිර්මාණය කිරීම (Create) හා ඒවා වැඩිදියුණු( modify ) කිරීමයි, මෙහි පලමුවෙන්ම කුඩා ඊතලයකින්

දැක්වෙන “ Create” නම් කොටුවකි එහි මූලික ජ්‍යාමිතික හැඩතල විවිධ කැටගරීස් වලට බෙදා දක්වා ඇත.

අංක 5

මෙයින් දැක්වෙන්නේ View port පාලනය කලහැකි විවිධ ටූල්ය ඉහලින් දැක්වෙන්නේ අප විසින් සාදාගත් සජීවීකරණය Play කිරීමට , Stop කිරීමට, Rewind කිරීමට් යන එවායින් සමන්විත ටූලස් වේ.ඊට පහලින් දැක්වෙන්නේ View port එහා මෙහ‍ා කිරීමට View port Rotate කිරීම හා විශාල හා කුඩා කිරීමට භාවිතා වන ටූලස් වේ.

අංක 6

මෙය Time Line එක ලෙස හැදිනවේ . සාදාගත් සජීවීකරණයවල එහා මෙහා යෑමට මෙය .භාවිතා කර

පළමුව ප්‍රධාන පියවරවල් කිහිපය වෙනම වෙනම උදාහරණ සහිතව හදුනා ගනිමු.

(උදාහරණ සදහා පහත ලිනක් වල ක්ලික් කරන්න)

1. Modeling - මූලික හැඩතල මගින් මේසයක අකෘතියක් නිර්මාණය කිරීම.

2. Material Editing - මේසයේ අකෘතිය සදහා මැටීරියල් එකතු කිරීම.

3. Lighting - මේසයේ අකෘතිය සදහා ලයිට් එක් කිරීම

4. Animation -

5. Rendering - මේසයේ අකෘතිය මගින් Output එකක් ලබා ගැනීම.

No comments:

Post a Comment

ප්‍රතිචාරයක් සටහන් කරලාම යන්න. හොද නරක අඩුපාඩු ඕන එකක්

Page Rank